Redukujeme váhu

" "

Kolikrát jsme si vyzkoušeli nějakou dietu. Muži převážně bodovou, kdy snědí všechno co naleznou v lednici. Ale teď vážně. Existuje tolik druhů diet a různých příkazů a zákazů, že se v tom člověk těžko vyzná. A pak ho ještě rozštípne to, když přestane a kila jsou zpět a jako bonus si přinesou kamaráda, takže vlastně hned máme o pár kilo zase navíc. Nevzdáváme se a jdeme do boje znovu a opět podléháme a prohráváme. Mezitím se už pomalu vzdáváme a hodláme skončit. Přesto další nedopnuté kalhoty nás přesvědčí o opaku, nevzdávat se. Někdy jsme úspěšnější, kila jdou dolů, ale pak se proces zastaví a nic. Všechno se zdá, že děláme dobře, podle rad a zkušeností ostatních, kterým to funguje. Tak proč jsem zase výjimka?
nápoj s ledem.jpg

Zásady správného hubnutí

Při různých nárazových dietách totiž svoje tělo stavíme do pěkného stresového režimu. To se začne bránit tím, že si schová na horší časy nějaké zásoby, co kdyby nás zase napadlo něco podobného jako je hladovka. Samozřejmě seznam toho, co děláme špatně je daleko širší a obsáhlejší. Dokonce se v některých nesprávných krocích můžeme nalézt, což nám dokazuje https://www.bicon.cz/proc-se-mi-nedari-zhubnout a nakonec i naše váha. Musíme si uvědomit, že hubnutí není jen o přijímání a vydávání kalorií, ale hlavní slovo hrají potraviny, které konzumujeme a poté i náš celkový přístup.
potraviny na polévku.jpg
1.       Vše začíná v hlavě, a proto musíme všechno správným směrem zredukovat a také se rozhodnout překopat nejen svůj postoj, ale i jídelníček.
2.       Vybíráme pouze kvalitní potraviny a ne náhražky nebo levnější zdroje nekvalitního složení.
3.       Lepší je se vyhnout velkým obloukem vysoce průmyslově upravovaným potravinám a to pozor i v těch s názvem dietní.
4.       Omezit sladkosti nebo sladidla, ale i opatrně s ovocem, které má vysoký obsah cukrů.
potraviny na salát.jpg
5.       Je třeba dostatečně spát a odpočívat.
6.       Na pohyb se nesmí zapomínat, ale i chůze je výborná, takže kde to jde, tak ji provozovat.
7.       Pravidelně se stravovat, aby si tělo nemuselo dělat zásoby na horší časy.
8.       Hlavně se naučit zvládat stresové situace, které zkrátka v životě jsou a budou.

Redukujeme váhu
Ohodnoťte příspěvek